piątek, 24 czerwca 2011

4.

Huston mamy problem - chciałoby się nadać.
Nie tak dawno jak wczoraj pisałem o coraz fajniejszych drogach Rosji, a tu masz trach ... i kierownica pękła. Jakoś te ostatnie kilometry przykulałem się i do parkingowej naprawy.
Opaskami elektrycznymi ściągnąłem kierownicę do wzmocnienia szyby. Wygrzebałem w swoich szpejach resztkę drabinki żeglarskiej i skręciłem nią uchwyty kierownicy.
Myślę że będzie dobrze.... co tam musi być dobrze :).
Jutro z rana wyjazd i kolejne 800 km z Nowosybirska do Krasnojarska

Coraz więcej jest różnego rodzaju robactwa. Nie ma co narzekać na nasze poczciwe komary. Od takich francowatych much, czy też jakiś krzyżówek muchy z osą aż roi się. Co rusz rozbijają się podczas jazdy o szybę czy też kask. Jak walnie w piszczel to jakby się kamieniem dostalo. Przy okazji- w drugim palnie coś co poczciwie nazywa się toaletą ( my zawsze korzystamy z "obok" :)
Kobiety nie przeżyłyby :). Zresztą któregoś dnia poświecę relację higienie
No ale nie ma co też tak narzekać bo przecież jest pięknie. Powiedzcie to sami
To nie jest żaden pas startowy ale tak wyglądają drogi zwłaszcza na Syberii: proste a po bokach bagna. Bywa też często lasek. Jedziesz i doprawdy wszystko zachwyca

2 komentarze:

  1. Michał!

    pozdrowienia. Bardzo szybko pomykacie ... to dopiero tydzień a wy już w Irkucku....
    Mam nadzieję ,że teraz relaks :) kąpielówki z bagażnika i plaża nad Bajkałem

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 yr old Financial Analyst Boigie Noddle, hailing from Windsor enjoys watching movies like Body of War and Coloring. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Land Cruiser. idz teraz

    OdpowiedzUsuń