wtorek, 5 lipca 2011

18.

Czy zastanawialiście się od czego są przydrożne rowy? No oprócz wypasaniom krów;) mogą służyć do pozyskiwania cennych materiałów naprawczych.Dosyć szybko znalazłem odpowiednie druty i podwiązawszy rurę przy rasowym i wzmożonym dźwięku Harleya :)pomknąłem w dal...

Przy okazji postoju zauważyłem, że jest mały warsztat ze spawarką. Właściwie to odczułem podwójną ulgę, gdyż rasowy dźwięk tłumika, a raczej jego braku po 3 godzinach jazdy, zaczął być już lekko upierdliwy.
Upewniwszy się, że fachowiec da radę pospawać zdemontowałem to co mogłem zdemontować, odpiąłem akumulator i dla pewności wypiąłem jeszcze elektroniczny moduł

Byli tacy co powątpiewali czy uda się wszystko złożyć do kupy...., no ale oni nie widzieli moich części od Wuelki :)

Sprawnie został zespawany tłumik przez fachowca, który rzeczywiście znał się na robocie. Niestety spawanie jest tylko z tych stron gdzie było tzw podejście.

Od strony ramy, tuż przy przewodzie gumowym hamulcowym nie było spawania i aby osłonić przewód przed gorącymi spalinami została założona płytka azbestowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz